Nejčastější dotazy k nové aplikaci

Nová mobilní aplikace Virtuální Plzeňská karta je konečně tady! Přináší modernější a pohodlnější způsob správy jízdného – snadný nákup jízdenek, přehled o předplatném a další užitečné funkce.


Sepsali jsme odpovědi na ty nejčastější otázky od vás!


Je aplikace zdarma?

Ano, aplikace je zcela zdarma. Na rozdíl od plastové karty za ni neplatíte žádné poplatky.


Co když už mám plastovou Plzeňskou kartu?

Můžete ji snadno propojit s aplikací. Stačí zadat e-mail a vytvořit heslo. Používali jste pro nákup předplatného e-shop Plzeňské karty? V tom případě není potřeba registrace - přístupové údaje jsou stejné. Předplatné zakoupené před odstávkou, tzn. před 28.2., je potřeba do aplikace převést v zákaznickém centru PMDP. Nová předplatná zakoupená po odstávce již lze převést v aplikaci.


Mohu mít předplatné v aplikaci i na plastové kartě?

Ano, můžete využívat oba identifikátory, ale ne současně. V nové aplikaci se mezi nimi lze libovolně přepínat.


Kde si mohu aplikaci stáhnout?

Aplikace je dostupná ke stažení v Google Play a App Store.


Používal(a) jsem původní aplikaci Virtuální karta. Co teď?

Nemusíte si zakládat nový účet! Stačí si stáhnout Virtuální Plzeňskou kartu, zadat e-mail a nastavit nové heslo. Vaše předplatné se zobrazí automaticky.


Nezobrazuje se mi předplatné v aplikaci. Co mám dělat?

Zkontrolujte, že jste se přihlásili stejným e-mailem jako v původní aplikaci či e-mailem, který jste vyplnili při žádosti o plastovou Plzeňskou kartu. Vyzkoušejte také restart aplikace. Pokud se předplatné stále nezobrazuje, kontaktujte naši zákaznickou linku.


Máte další otázky? Jsme tu pro vás!

Doufáme, že vám tento článek pomohl zodpovědět i vaše dotazy. Pokud však budete mít další dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.


Pondělí–pátek od 7:00 do 18:00 | +420 371 655 600

Non-stop: kontaktní formulář PMDP