Vážení zákazníci,
uvědomujeme si, že přechod z původní aplikace Virtuální karta nebo z vaší plastové Plzeňské karty na novou mobilní aplikaci Virtuální Plzeňská karta může být pro některé z vás komplikovaný. Tento přechod byl nezbytný kvůli sloučení databází Virtuální karty a e-shopu Plzeňské karty a virtualizaci Plzeňských karet. Každá z těchto databází však obsahovala klienty v různých stavech, a bylo proto nutné je sjednotit tak, aby vše probíhalo bezpečně a správně.
Abychom vám tento přechod co nejvíce usnadnili, připravili jsme přehled nejčastějších situací a postupů, jak v jednotlivých případech postupovat.
1) Měl/a jsem účet ve Virtuální kartě, ale neměl/a jsem vyplněné osobní údaje, nebo jsem ho v letech 2024 a 2025 vůbec nepoužíval/a
- Váš účet nebyl do nového prostředí převeden. Musíte si vytvořit nový účet v nové aplikaci. Klidně použijte stejný e-mail i heslo, jaké jste používal/a dříve.
2) Měl/a jsem účet ve Virtuální kartě s vyplněnými osobními údaji a v letech 2024 a 2025 jsem ji používal/a (kupoval/a jsem jízdenky nebo předplatné, nebo jsem měl/a nárok na slevu)
- Váš účet byl do nového prostředí převeden. Budete muset obnovit heslo:
- Klikněte na tlačítko „Přicházím z předchozí aplikace“ v nové aplikaci, nebo proveďte obnovu hesla na e-shopu Plzeňské karty.
- Po rozkliknutí odkazu v e-mailu, nastavení nového hesla a přihlášení do nové aplikace uvidíte své údaje i kupóny z původní aplikace.
3) Neměl/a jsem účet ve Virtuální kartě, ale mám účet na e-shopu Plzeňské karty, kde mám autorizovanou Plzeňskou kartu
- Přihlaste se do mobilní aplikace pomocí údajů ze svého e-shop účtu. V aplikaci uvidíte jak svou mobilní aplikaci, tak plastovou kartu.
4) Neměl/a jsem účet ve Virtuální kartě, ale mám účet na e-shopu Plzeňské karty, kde nemám autorizovanou Plzeňskou kartu
- Přihlaste se do e-shopu Plzeňské karty, přidejte si tam svou plastovou kartu a autorizujte ji.
- Poté se přihlaste do mobilní aplikace pomocí údajů z e-shopu. V aplikaci uvidíte jak mobilní aplikaci, tak plastovou kartu.
5) Neměl/a jsem účet ve Virtuální kartě ani na e-shopu Plzeňské karty, ale mám plastovou Plzeňskou kartu a chci ji používat společně s aplikací
- Založte si účet na e-shopu Plzeňské karty, přidejte si tam svou plastovou Plzeňskou kartu a autorizujte ji.
- Poté se přihlaste do mobilní aplikace pomocí stejných údajů jako na e-shopu. V aplikaci uvidíte jak mobilní aplikaci, tak plastovou kartu.
6) Neměl/a jsem účet ve Virtuální kartě ani na e-shopu Plzeňské karty a mám jen plastovou kartu, kterou už ale nechci používat
- Jednoduše se nově zaregistrujte do aplikace a na plastovou kartu zapomeňte.
Autorizace Plzeňské karty na e-shopu je důležitá kvůli ověření oprávněnosti spravovat určitý účet. Tento proces zajišťuje, že se k účtu nedostane neoprávněná osoba a že nedojde ke zneužití účtů nebo údajů klientů.
TIP: Návod, jak autorizovat Plzeňskou kartu na e-shopu, najdete v tomto manuálu na straně 13 – 15.
Připomínáme, že díky tomuto přechodu do nového prostředí již není nutné validovat předplatné pořízené na e-shopu Plzeňské karty a je možné jej převádět mezi mobilní aplikací a plastovými kartami.
Děkujeme vám za trpělivost a pochopení. Věříme, že s pomocí tohoto návodu zvládnete přechod hladce a rychle.
Máte další otázky? Jsme tu pro vás!
Doufáme, že vám tento článek pomohl zodpovědět i vaše dotazy. Pokud však budete mít další dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.
Pondělí–pátek od 7:00 do 18:00 | +420 371 655 600
Non-stop: kontaktní formulář PMDP